f

2012. január 17., kedd

Várakozás


A nap (inkább a tegnapié) legrosszabb híre: tönkre vágtam a netbookom.

Most is rajta írok, szóval a szoftver része szerencsére nem sérült, a külső háza annál inkább. Egyszóval (jó többel): nem lehet lecsukni a tetejét. A délelőttöm nagy része így azzal telt, hogy szervizekkel beszéltem a javításáról. A legbízhatóbb az volt, hogy ők maguk megragasztják...
Kíváncsi vagyok, mennyibe kerül majd egy külső borítás. Valaki tud jó, megbízható, olcsó(!) Lenovo szervizt, ahová elvihetem a Drágaszágom?*

Közben vettem ovulációs tesztet is. A DM-ben kevesebb mint 3000 forintért lehetett kapni (a neten 3.250-ért árulják). Valamikor elvileg a héten kell tüszőrepedésemnek lennie. Szombaton és tegnap próbálkoztunk Mr. Férfivel, ma pihentetjük (Czeizel is azt mondta, hogy ne minden nap!), így a teszthez hozzá se nyúltam, majd holnap reggel. Addig csak a kezemben forgatgatom a dobozát, és a hozzákapott leírást olvasgatom. Izgulok :)

Elvileg 15 napos... A múltkor 33 nap után jött meg... Előtte 40... Mi meg pont 12 nap után kezdtük el a havi próbálkozásunkat... (Akkor lett volna ovulációm, ha 28 napos) Jaj, mindig is utáltam a matekot :(

*27.600 forint lett a javítás.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...