f

2012. január 18., szerda

Az ember csak tervez...


Ember tervez, Isten végez... Csak remélni tudom, hogy az isteni közbeavatkozással is megegyezik a végeredmény azzal, amiért hónapok óta küzdök.

Tegnap nem csináltam meg az ovulációs tesztet, mondván úgyis pihentetjük a dolgot, ha már tegnapelőtt akcióztunk. Lefeküdtem, magamra húztam a takarót, semmi csábítás, semmi romantika. Az én részemről.

Mr. Férfi viszont nem így gondolta. Én meg nem tudtam ellenállni neki, miután a fürdőből kijőve kivont karddal állt meg előttem. Gondolkodás nélkül "rácuppantam" a dologra - fucsba dobva az addigi számolgatásaimat.

Reggel azért megcsináltam a tesztet - ha már megvettem. Halvány csík, alig látható. Vagy már volt peteérésem (fogantatás is előfordulhat ebben az esetben), vagy csak lesz. Kérdés, hogy ha ma kihagyjuk a szexet (egyébként muszáj? mert elég nehezen állok ellen Mr. Férfi testének), akkor mennyi az esélye, hogy holnap lesz pozitív az eredmény (amit szerintem csak holnapután használok megint (spórolás ezerrel)?

16 napos.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...