f

2012. január 4., szerda

A menses előnye


Nézzük mindennek a jó oldalát, ha már minden rosszban van valami jó!
Mostanság nem örülök annyi a menstruációm megjövetelének, mint régen (egyáltalán ennek örül valaki is?). Egyenlő azzal, hogy megint nem fogantam meg, és most ez a legfontosabb kérdés "hó végén".
Ha nem, hát nem, vontam vállat, bár azért sajgott a szívem; és gyorsan végigvettem, miről is "mondtam le" az elmúlt két hétben - abban a reményben, hogy már viselős vagyok, és már az elején se ártsak a magzatnak.
Első utam a  hűtőhöz vezetett, és kivettem egy üveg sört. Ne gondoljátok, hogy ennyire alkoholista lennék, még cigizni sem cigizek ~már~, de a Salitosnak - főleg a tequila ízesítésűnek - nehezen állok ellen, olyan finom. Ráadásul mindig azok a csodálatos tequilázós bulik jutnak eszembe róla, amiket a gimi utáni években tartottunk.
A sör elszopogatása közben megnyitottam a fürdővizet. Ha már a forró vizes szilveszter elmaradt, most legalább bepótolom a pancsikolást. Egyszer közvéleménykutatást kellene tartani, hogy ki mit gondol a tampon használatáról. Személy szerint én mindig is szerettem - azóta meg csak preferálom, amióta kiderült, hogy allergiás vagyok a betétekre. Nos az én álláspontom, hogy a tampon azért is jó, rendkívül jó, mert lehet vele fürödni - sokáig is.
Beraktam egy Mozart és Within Temptation válogatást, fogtam a hónapok óta félbehagyott Fjorde könyvemet, és a vizet teleszórtam hópihének látszó fürdővacakkal (félperc sem kell, hogy elázzon, de ha valahová a testedre ragad, akkor percekig kaparhatod, hogy megszabadulj tőle). A műanyag állatok sem hiányozhattak. Mr. Férfi már rég beszerzett egy kék bálnát és egy narancs polipot, hogy a leendő lurkó majd játszadozhasson. Ezt ugyan nem vallotta be, de azt azért nem hihettem el neki, hogy magunknak vette, hiszen egyszer sem játszottunk velük.
Végre volt időm befejezni Katie Fjorde A tökéletes ajánlat című könyvét. Az elejével gyorsan haladtam, amíg Ali meg nem érkezett Cornwallban, azután viszont kezdett egyre idegesítőbbé válni a sztori. A szereplők egytől egyik idióták, a cselekedeteik pedig összefüggéstelenek. A vége is összecsapott...
Ennek ellenére jó volt ilyen könnyed olvasmányt olvasni a tűzforró vízben ücsörögve.
A helyzet külön komikuma pedig az volt, hogy könyvjelzőnek egy be nem váltott fogigátló receptet használtam. :)
Még mindig 2 napos.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...