f

2012. január 20., péntek

A lovas - 18 év felettieknek!


Gyerkőcök és azok, akik nem szeretik a részletes leírásokat, az alpáriságot, most ne olvassák el ezt a posztot. Előre szóltam!

Ha már  Mr. Férfi szerint is két csíkos volt az ovulációs teszt, szüneteltünk is előtte, így úgy gondoltam, nem jó, ha elhalasszuk. Hiába, a nőnek csak havonta egyszer (max. kétszer, ha nem egy időben van) tüszőrepedése, így nem jó, ha az ilyen alkalmakat kihagyjuk...

Igen ám, de este Poltergeist ment a tévében, amiről Mr. Férfi annyit mesélt. Elkezdtük nézni, és odaragasztott a tévé képernyőjéhez. Közben azért játszadoztam Mr. Férfi férfiasságával, ingerkedtem, de a film csak nem akart véget érni, a kedvesem pedig megunta. Á, nem elcsábított a film elől! Hátat fordított, és elaludt.

Nem volt mit tennem, a film után felébresztettem. A teste reagált a simogatásaimra, de ő inkább aludni akart. Egy éjjel azt mondta: "Szolgáld ki magad, most nem vagyok másra jó." Az, hogy akkor hogy reagáltam le, már nem is tudom, de este átgondolva a dolgokat arra a következtetésre jutottam, hogy a) kihagyjuk, és semennyi esélyt sem adok az éjszakában b) meglovagolom, ami elvileg (!) nem éppen spermium marasztaló póz. Viszont ez még Mr. Férfi kedvére is volt.

Kielégülésünk után, próbáltam rábeszélni a hímemet, hogy forduljon velem oldalra, mert nem szerettem volna összekenni se magunkat, se az ágyunkat, de nem értette meg a kérést. Így legördültem róla, és abban a pillanatban már éreztem végigcsurogni a combomon. Hát ha ebből mégis bébi foganna...

Egyébként 18 napos.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...