f

2012. január 16., hétfő

Az elszakadt táskáról (is)


Péntek óta szeretnék beszámolni a következőkről, de 5 percnyi időm sem volt, hogy leüljek a géphez (nem mintha kedvem lett volna, a hétvége mindig a programoké).

A Marie Claire mostani számában több cikk foglalkozott a gyerekvállalásról (gyereket egyedül nevelő csillagász; 3 apa, akik megtudták, hogy gyerekük lesz; két gyerekes ex-kurva), így csütörtökön leléptem a magazinnal. Majd otthon elolvasom, gondoltam, és beraktam egy szatyorba (a táskámba már nem fért).

Másnap, indulás előtt jó szokásomnak engedve telipakolom a táskám, amit már emiatt varratnom is kellett, mert nem tetszett neki a túlsúly, amit nap mint nap el kell viselnie. A kedvenc Mexx táskám most is a szűcsnél várakozik a varrásra, mert a puha bőrhöz erős cérnát használtak – legalábbis ezzel magyarázták még az első esetnél. Azóta ez már a századik. Mostanság a Mexx-szel mindig megszívom, legalábbis a kedvenc darabjaimmal. Volt ez a táska-mizéria, akkor van még a kedvenc pulcsim (amit pénteken viseltem) esete. Nem tudom, hány százalékban tartalmaz műszálat, de a mosásoktól folyamatosan összemegy. A csuklómnál már vagy 10 centivel rövidebb, mint kellene lennie. Bár belegondolva, egyszer rádobtam a konvektorra, és megégett… Lehet, hogy az tett be neki…

A táskámba éppen beszuszakoltam a több kilós (na jó, ez így túlzás, de azért vaskos), éppen olvasott könyvemet, amikor észrevettem a magazint, amit nem olvastam előző este. Hiába, Mr. Férfivel romantikáztunk, és a Marie Claire ott is maradt a szatyorban. A könyvet feleslegesen cipelve, magazint olvasgatva mentem dolgozni.

Végül a cikkeket – nem is voltak annyira érdekesek – röptében átfutottam, és még utána arra is volt időm, hogy átfussam a kedvenc blogger(iná)eim friss hozzászólásaikat. Anyu (ha) Sablonos blogját (igaz, évekkel ezelőtti bejegyzéseket) olvasgatva felmerült bennem is, hogy miért harisnyakategóriát kapott az „autonóm nők lapja” (idézetAnyu(ha)-tól). Mert pl. én gyűlölöm a harisnyákat, bár Mr. Férfit néha felcsigázza, ha combfixben lát.

14 napos (itt lenne az idő????)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...