f

2012. április 26., csütörtök

22 milliméteres!

Mostanság totál el vagyok havazva, mert jelenleg két helyen melózom (igaz, az egyik nagyon rövidtávú, de most kitölti az éjjeleimet-nappalaimat).

Viszont mivel a 18. CN-on tartok (ma), így tegnap végül elmentem nődokihoz. Ilyenkor mindig ki szoktam venni szabit, vagy előbb lelépek a munkából - tudjátok, hazamenni, letusolni, rendbe tenni magam, majd spuri a nődoki; de tegnap nem tudtam elkéredzkedni, így a nődokinál mentem el mosdóba, hogy azért ne teli hólyaggal nézzen meg ultrahangon.

Nem sok esélyt láttam, hogy ultrahangoz, mert amikor telefonon kértem időpontot, át akart rakni jövő hétre, mert most túl sokan vannak, de jövő héten meg nem dolgozik a hosszú hétvége miatt, a gyógyszerem meg elfogyott, így végül belement, hogy látogassam meg, és ha éppen nincs senki, megnéz UH-n, de nem ígéri. Menjek fél háromra! Na az nem jó, átrakattam magam kb. fél hatra (hatig rendel), addigra érek oda munkából (két megállóra van egymástól a kettő).

Anyum is jött megmutatni a vérképét, így amíg a mosdóban frissítgettem magam, ő lefoglalta a nődokit, nekem meg volt időm pisilni egy gyorsat.

Tökéletes időben mentünk! Senki nem volt se a nődokinál, se a váróteremben, így volt idő megnézni az ultrahangon a petesejtjeimet. Mert most van több is! Bár csak egy ami nagyon szép! 22 miliméteres! Gyorsan rákérdeztem, hogy oké, de akkor mikor is lesz a tüszőrepedésem, mikor is legyünk együtt Mr. Férfival. Péntek, illetve a hétvége!

Juppijéééé!

A Norculotot még most be kell szednem, de ha nem lesz most baba, abbahagyatja velem, és inkább a Clostilbegyt mennyiségét emeli duplájára. Eddig a legkisebb dózist kaptam, és mivel nincs mellékhatása, így nyugodtan szedhetem naponta 4-szer.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...