f

2012. április 2., hétfő

Még egy hét...


Jobb oldalt, láthatjátok, külön szedtem a várandós-kismama blogokat. Ma találtam néhányat, amiket szíves-örömest a figyelmetekbe ajánlok.

Nem egy jó nap áll a hátam mögött. Amit elterveztem, a negyedét sem tudtam végrehajtani. Csak az esti film éltetett. Lusta voltam, de nagyon. Legszívesebben egész nap aludtam volna.

Ez azért is lehetett, mert fél 5-től fel vagyok. Sajnos a lakásunk egyszobás garzon, ami azt jelenti, hogy még az étkezőnk is egyben van a hálószobánkkal, így nincs ilyenkor lehetőségem, hogy különvonuljak. Mr. Férfit meg nem szívesen ébresztem fel, hiszen így is korán kel, és későig dolgozik. Végső megoldásként e-könyvet olvastam a paplan alatt.

Amikor már kelni lehetett volna, bealudtam. Olyan voltam, mint egy felmosórongy. A reggeli tejeskávém (erről még nem tudtam lemondani, talán nem is fogok) hozott vissza az életbe, és végre a tej véget vetett a napok óta tartó székrekedésemnek (most valahogy nem fájt miatta a hasam, más miatt fájt). Tegnap a színházban felment a savam, amitől égett a gyomrom, és úgy tűnt ez az érzés ma is állandó vendégem maradt. Sőt ehhez még hozzájött az a fura állandóan érző has, ami a menses előtt szokott megjelenni. Viszont a Norculotból van még 4 szem, a 20. CN-nél tartok, legalább 5 nap kell ahhoz, hogy megjöjjön.

A mellem eddig nagyon érzékeny volt, mára viszont nem is éreztem - csak akkor, ha a kezemmel külön megnyomkodtam. Az ugye nem számít?

Ha jól számolom és múlt hét hétfő környékén volt ovum, akkor még csak 7 nap telt el, semelyik teszt sem mutatja ki. Vasárnapig-hétfőig várnom kell még, azaz kb. 8 napot. Nem bírom ki!

Van valami tippetek ezekre a napokra? Kérlek, írjatok valamit!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...