f

2012. április 1., vasárnap

Mr. Férfi elkényeztet



Imádok színházba, koncertre, moziba járni. Nem csak a darab, zene, vagy a film vonz, hanem a hely hangulata.

Mostanság sok kulturális programban lehet/ett részem. Olvashattátok, a múlt héten voltunk Loreena McKennitt koncerten, tegnap moziban, ma pedig színházban. A Mágnás Miskát néztük meg Bajor Imre és Oszvald Marika főszereplésében. 27-én pedig Nightwish koncertre megyünk.

Igen, egy szavam sem lehet, mindez pedig Mr. Férfinek köszönhető!

A koncertjegyeket ugyan én vettem, de ha ő nem jönne el velem, akkor én sem mennék. A mozira is én beszéltem rá, de ha nem említi a filmet, eszembe nem jutott volna. Viszont a színház teljes mértékben meglepetés volt:

- Vennem kell fel pénzt - jegyezte meg kedden.
- Mit szeretnél venni?
- Ki kell fizetnem a színház jegyeket.
- Színház?
- Igen, Mágnás Miska. Vasárnap délután, úgyis itt maradtunk a városban. Egyébként sem láttam még.

Ennyi. Ma az Operettszínházban voltunk.

Kíváncsi vagyok, mi lesz a következő meglepetése. :)

---
Érzékeny a mellem, fáj a hasam. A ciklusomból 9 nap van még hátra. A Hoxán biztatnak...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...