f

2012. április 6., péntek

A hónap első kísérlete

Szerdán elmentem nődokihoz. Megnyugtatott, hogy a tüneteim a gyógyszereknek köszönhető. És menjek vissza:
  1. a következő ciklus 15. napján UH-ra, megnézi, hogy van-e érett petesejtem,
  2. ha 5 napig nem jön meg, utána.

Nem tehetek róla, azt érzem, hogy babát várok. Így csak a másodiknak tudok esélyt adni. Ennek ellenére a kétség tovább élt, főleg azok után, hogy apum azt mondta, hogy el nem tudja képzelni, hogy most sikerült volna (Mr. Férfivel együtt voltunk a 8.,10.,13., 15., 16., 18.,19. és 23. napon).
A hasam továbbra is szurkál, a bimbóm érzékeny, de azért bementem a patikába, hogy kérjek terhességi tesztet.
Két kassza működött, mindkettőnél egy-egy vevő. Beálltam középre, hogy amelyik gyorsabban halad, oda állok. Erre bejön egy sötét kinézetű srác (kiderült, hogy valóban az volt, mert a vénykötelesre egy "az meg mi?" kérdést nyögött, de már a recept nélkül nem adható mondatot felfogta), és beállt elém. Bosszankodtam, de csak azután cselekedtem, hogy a mögöttem álló lány is meg akart előzni. Nem hagytam magam! Könyökkel képen töröltem A könyököm segítségével befurakodtam elé, nem hagyva neki egy másodpercnyi előnyt se, és halkan kértem egy 10-es erősségű tesztet.
Cupido, a nap bármely szakában elvégezhető. Hazaérve - úgyis nagyon kellett már pisilnem - teszteltem. Erős negatív!
Nem tudom, mit gondoljak. Reménykedhetek még? Vagy erről a hónapról is lecsúsztam?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...