f

2012. április 3., kedd

Utálom ezt a két hetet!


Utálom ezt a két hetet. Amikor már biztosan túl vagyok az ovun, de még várni kell, hogy valóban történik-e beágyazás, vagy még peteérésem se volt, és semmi se.
Ahogy írtam tegnap, a melleimet érzem. Nem nőtt még meg, még csak a bimbónál érzem a feszülést (az elmúlt hónapokban a menses előtt is így volt, szóval ez még egyáltalán nem biztató).

Este azt hittem megkönnyezem, annyira begörcsölt a hasam. Totálisan menstruációs görcseim voltak és azóta is érzem a nyomást (igaz, most is hason fekszem, lehet, hogy pont azért, de ha megfordulok, akkor is fennáll). A legjobb ebben, hogy fogalmam sincs, mim fáj a hasamban, mert olyan jobb oldal felé érzem. Félek, hogy ez nem a méhem az erős akaratú Csöppségtől, hanem a petefészkem. Viszont ha az utóbbi, akkor lehet, hogy most ovulálok?

Illetve még váladékozom is, ez is csak este lépett fel, addig semmi. Olyan fehér trutyis lett a bugyim.

Szóval nem tudom, hogy mi van. Hétfőig várnom kell, addig nem is csinálhatok tesztet. Hétvégén meg jönnek az anyósomék hozzánk húsvétozni... Jó lett volna addigra tudni, hogy mi a helyzet. 25 CN lesz, szóval akkor még nagyon felesleges tesztet készíteni. Főleg, hogy ha akkor volt ovum, amikor gondoltam, akkor hétfőn lesz meg a 14 nap. Vagy megjön addigra, vagy tesztelek. Én az utóbbit szeretném! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...