f

2012. április 10., kedd

Álomesküvő

Majd’ 10 éve tanultam keringőzni, és a hétvégén a sógornőmmel, Channával az alaplépéseken beszélgettünk (4 vagy 8 lépésből fordulunk körbe?), ezért most a youtube-on és egyéb honlapokon próbáltam keresgélni. A pontos lépéseket nem találtam, helyette belefutottam a Gyertyafény keringőbe, mint szokásba és papám kedvenc skót népdal feldolgozásába.
- Ilyet szeretnék az esküvőmön.
- Miért, te nem is akartál férjhez menni – jegyezte meg Mr. Férfi.
Valóban nem látom nagy értelmét a házasságnak, viszont mindig is szerettem volna menyasszony lenni.
Az esküvőmön gyönyörű ruhában lennék. György-kori ruhában gondolkodtam mindig is, bár mostanság olyan exkluzív ruhákat terveznek, hogy kezdek meginogni (a mostani kedvenc a fekete mintás). Szeretném, ha a vőlegénynek is hasonló stílusú lenne az öltönye (a Napóleon-korabeli ruhánál a bonyolult selyem nyakkendő – természetesen kizárólag ahimsa-selyemből!). Csokrom fehér rózsa és orchidea.
Nyáron tartom, ebből nem engedek, mert eddig a kertben szerettem volna megtartani a polgári szertartást is, templomi több okból nem lesz. Az esküvőmön a szellemek áldjanak meg, ne pedig a keresztény istenség. Ám mostanság sok egyéb helyszín is tetszik, például a Symbol gallériaterme. Ott még a vacsorát is meg lehetne tartani.
Fehér szőnyegen kísérjen apum a vőlegényhez, és igen, én Mendelssohn Nászindulójára(egyébként is a kedvencem a Szentivánéji álom).
Minden fehér legyen. A virágok, az abroszok, a díszek. Csak én ne (bár Viktória királynő választását én is követhetném...).  Svédasztal legyen, mert nem akarom, hogy a vacsoráról szóljon az egész. Hideg sültek, finom falatkák, sütemények álljanak az asztalon, sok pezsgővel, borral, kevés sörrel.
A zene a mi ízlésünkhöz legyen kiválasztva. A családom idősebb tagjai is tudnak bulizni a nem mulatósokra, és nagyon remélem, a vőlegény családja is.  Szeretném, ha a nyitótánc keringő lenne, amit apummal vagy a vőlegénnyel táncolhatnék el. Esetleg apummal kezdem, és a már férjjel fejezem be.
Nem szeretném, ha betanult szöveget kellene mondanunk. Bár örülnék, ha a vőlegény magától ejtene néhány köszöntő szót a vendégeknek, és közben megemlítené, milyen szerelmes belém.  Talán ez után kérne fel táncolni.
Nem tudom, hogy éjfélkor átöltözöm-e. Eddig még nem terjedt ki az elképzelésem. Mindenképp a ruhámtól fog függni, de van egy olyan érzésem, hogy nem fogok átöltözni. Max. ha valóban kint lesz, és kezdek fázni.
Hangulatvilágítást szeretnék, a kertben biztosan fáklyákat szúrattatok. Étteremben már más kérdés. Ott tartanám meg a gyertyaláng keringőt (hú, második keringő, csak amiatt, mert én vagyok a menyasszony!), csak a gyertyák világítanának meg minket, ahogy táncolunk. Jó lenne, ha mi elkezdenénk, és a többiek folytatnák a keringőzést (de abba is belemegyek, ha az elsőnél csatlakoznak).
Szépen részleteztem, milyennek szeretném az esküvőmet, de valójában nem hinném, hogy bármikor is megvalósulna. Ehhez sok pénz kell, és a legfontosabb egy olyan férfi, aki a legjobb pillanatban kéri meg a kezem, és lesz olyan szerencsés, hogy én igent mondok neki. Mert a leánykérésnek is megvannak a kívánt feltételei. De az már egy másik történet. J
Bocsánat a sok linkért, de segítségképpen mindenhová odaírtam, hogy mi jön be, ha rákattintunk!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...