f

2012. április 4., szerda

Ahol a part szakad...

A ciklusom a 22. napnál tart. Ha a vérzést nézem, a hétfőn volt egy hete, hogy ovuláltam, azaz 9 napja, amit még egyetlen egy terhességi teszt sem mutat ki. El akartam menni ma UH-ra, de mivel még sosem voltam az SZTK-ban (ami viszont ingyenes), így nagyon gondolkodtam azon, hogy meglátogassam-e a nődokim. A Hoxán azt tanácsolták, hogy még várjak, mert oké, megvastagodhat a méh, de az akkor sem biztos még semmire. Vagy semmi, és akkor viszont kiderül, hogy csak áltatom magam.

Anyum viszont ment gyógyszert felíratni, így rábeszéltem, hogy vigyen el engem is. Mégiscsak így be tudtam surranni a dokihoz, és nem ráz le telefonon, hogy még felesleges. Jó, így szóban tette meg.

A köztes vérzésnek nagyon örült, a fehér folyást az egyik gyógyszernek tudta be (nem terhességnek, hanem a Clostilbegytnek), a görcsöt pedig a másiknak (Norculotnak).  És visszarendelt vagy 2 hét múlva (ha nem jön meg, vagy ha kisbabát várok - én ebben reménykedek), vagy 3 hét múlva, mert akkor leszek 15 CN környékén, és akkor megnéz végre UH-n.

A Tescoban azért venni akartam egy 10-es erősségű tesztet, mert itthon csak 25-ös van, amit jövő hétig nem érdemes használni. Összesen 4 féle volt, ebből kettőre az x-epilre(egyik mártogatós volt, a másik kazettás) írták rá, hogy az elmaradás napján már használható. A másik kettőre csak annyit tüntettek fel, hogy a nap bármely szakában. De jó! És akkor a terhesség előtt is megmondja, hogy most sikerül?

Ki akartam bontani, elolvasni a tájékoztatót, de fogalmam sem volt, hogy ezt a multiáruházban engedik-e. Végigjártam az összes sort, de egyetlen egy eladót sem láttam. Minek is? Visszamentem, még egyszer körbenéztem (tudom, a kamerák így is úgy is vettek), nem láttam senkit a közelbe, és felbontottam őket. Naná, hogy mindkettő 25-ös erősségű volt, ami ugye van itthon is.

Szóval most is ott tartok, ahol a part szakad. Nem tudom, hogy mi a helyzet.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...