f

2012. április 6., péntek

Intellektuális kielégítés

Egy kapcsolatban fontos (szerintem!):
- hűség,
- tisztelet,
- szeretet,
- bizalom,
- intimitás,
- őszinteség,
- vonzalom,
- megbeszélés,
- hasonló nézetek.
(A sorrendet ne nézzétek.)
Ha őszintén végignézem, van egy olyan érzésem, hogy ebből azért nálunk hiányzik egy-kettő. Viszont ami 100%-osan megvan a szeretet és a vonzalom. A többi meg alakítható.
Nita barátnőmmel beszélgettünk a tegnapi posztomról, meg úgy általában Mr. Férfivel való kapcsolatomon, ami szép és jó, néhány hiányossággal (ennek köszönhető a napok óta tartó feszültség és a tegnap este -belőlem - kitörő veszekedés). Rájött mire is van szükségem:
  1. barátokra, akik
  2. intellektuálisan kielégítenek.
Mert Mr. Férfitől valóban mindent megkapok, amit egy kapcsolattól vártam, kivéve azt a figyelmet, amit minden barátomtól követelek. Azaz, ha a barátaim megadják, nem is kell Mr. Férfinek. Mindenki jól jár.
Ennek csak egy bökkenője van: nincsenek barátaim, csak Mr. Férfivel töltöm az estéket, így automatikusan őt akarom használni, hogy kielégítsem kapcsolat utáni vágyam.
  1. Keresnem kell barátokat,
  2. Mr. Férfivel sürgősen meg kell beszélnem a dolgokat.
Egész nap az estét vártam, mert reggel írtam Mr. Férfinek egy e-mailt a bajomról. Gondoltam, őt is zavarja, végre odaül mellém, és megbeszélhetjük. Erre hazaérve szóba sem hozta. A dühöm csak fokozódott...
Lefekvés után rátámadtam. Sírtam, zokogtam, az eltervezett nyugodt megbeszélés helyett, olyan dolgokat is a fejéhez vágtam, amiről másnak megígérve hallgatnom kellett volna.
A kérdés, hogy sikerült-e tisztáznunk a dolgokat? Nem teljesen, viszont lenyugodtam. Kiadtam magamból azt, ami már napok óta kínzott, és utána már tudtam közeledni Mr. Férfihez. S reggel megint összecsavarodva ébredhettünk.
Hiányzott az ölelése...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...