f

2012. április 13., péntek

Komolyan! Most mi van?

Lehet, hogy már nagyon uncsi, de most is folytatni fogom a tegnap(és előtti) filozofálásomat a hülye mensesemről.
Tegnapelőtt nem volt, reménykedhettem, hogy mégis meggondolta magát a Csöppség. De nem, mert a teszt negatív, másnap meg elvileg megjött (aminek a bugyim látta kárát), de ma reggel (és ezek szerint éjszaka is) csak "langyos" pecsételés.
Este Mr. Férfi lázban égett. Erre felmerült bennem a kérdés, hogy miért mindig akkor, amikor én csak viszketve (a betéttől megint), véresen dörgölőzhetem hozzá. Na mindegy, így is az lett a végeredmény, hogy (a nődokim szerint) legalább 5 napig ne közösüljünk, hadd legyenek fürgék a kis spermiumok, amikor eljön az ideje.
Csak tudnám, hogyan számoljam a nyavalyás ciklusom (egyre kifejezőbb jelzőkkel tudnám illetni), mert a pecsételést mióta vesszük menstruációnak? A Clostilbegytet tegnap (3. ciklusnap eredetileg) kezdtem el, ha a múlt hónapot tekintem, akkor ma abba kell maradnia a mensesnek. Hmmm... El sem kezdődött...
Akkor most a Norculotnak volt valami hatása? Vagy az egész mehet a fuccsba? Egyáltalán így a Clostilnál számítsak valami hatásra, vagy felejtsem el az egészet?
A nődokim 15. CN környékén rendelt vissza egy UH-ra, hogy megnézzük, van-e valami érésem. Az 23-ára esik, ő pedig szerdánként rendel. Két lehetőségem van, vagy elmegyek a 10. CN-omon, vagy elmegyek a 25. napon. Ha 10-en megyek, akkor talán már látszanak a kis gurigák (legalábbis én mindig így képzelem el, eddig egyetlen egyet sem láttam; de ha várok még egy hetet, akkor lehetséges, hogy már tud valamit mondani a végeredményről is.
Ti mikor mennétek a helyemben?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...